از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، محافل انس با قرآن به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در شهرهای بیرجند، زاهدان و هیرمند برگزار شد.

محافل انس با قرآن به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سطح کشور برگزار شد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان این خبر گفت: مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی با حضور آیت الله محامی  نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حسینیه بیرجندی‌ها  زاهدان برگزار خواهد شد. این مراسم که با مشارکت کانون خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، دوشنبه ساعت 20میزبان حضور عموم مردم و مهدی کامبوزیا و حسن نوفرستی از قاریان قرآن بود. 
وی با اشاره به برگزاری چهارمحفل انس با قرآن در شهر زاهدان بمناسبت شهادت رئیس جمهور و هئیت همراه افزود: این محافل قرآنی با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان و مجتمع قرآنی خادم‌الرضا از یکم تا چهارم خرداد در مساجد سطح شهر زاهدان از جمله ابوذر غفاری، مولی متقیان، آیت الله طالقانی و مسجد الرضا برگزار شد. 
میریان با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با استقبال خوب مردم مواجه بود، اظهار کرد: امین ایمانیان، مصطفی سرگزی، غلامحسین مراد قلی، علیرضا اسماعیلی، غلامرضا آمیغ‌زاده، حسن نوفرستی و مهدی کامبوزیا از قاریان برجسته استانی در این محافل به تلاوت آیات دلنشین قرآن پرداختند و سپس مداحان اهل بیت(ع) مداحی و مرثیه سرایی کردند. 
وی ادامه داد: هم چنین در طی هفته گذشته نیز کرسی تلاوت قرآن کریم به مناسبت شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان با همکاری کانون خادمیاران قرآنی و موسسه بلدالامین در مسجد حضرت باقرالعلوم بیرجند و پنجم خرداد نیز در شهرستان هیرمند برگزار شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.